onsdag 27 februari 2008

From Canarias With Love


Ajtså, ja schkulle baja fota mig schhjälv i h...hickhissen... Schen Schova...Tjött, o jag tjoj ja e lite, baja pytte pytte lite schalongs....







När bild på Plattis!











Dont you say A WORD om mina rosa,


är man värsta plattfoten så är sköna skor viktiga!


Och snyggare än så här blir det inte när man ska promma hela dagarna!































Jag har sett många DragQueens i mina dagar, men det här måste vara den ugliest bitch in hell, eeever!!!



























































Marjut halv spanjorskan/ halv finländaren bjuder på Bacardi Cola.





















































Senorita doing what????









Erase and Rewind!















































































































































Senorita eating papa con mojo i en äkta grotta där ursprungs befolkningen bott.

















Vino tinot som dryck förståss.






















































My Street...


1 kommentar:

Ulrika sa...

Härligt att se semesterbilder!! Mera tack:)
Så snygg du är;) och de rosa älskar jag!! hAR SJÄLV VITA;)

Kramar o pussar vännen!!