söndag 16 mars 2008

01.26


Kanske jag ska bjuda på en gammal gammal bild... oki, here goes.

men före det, så ska ja bara berätta lite kortfattat om vad som händer på jobbet.
Kalle mhmph mhmhp har varit på semester hela veckan har han spenderat på Teneriffe med sin Käraste, och Caroline har varit borta torsdag - fredag. Jag längtar tills måndag när NI är tillbaka och återställer ställningen. I och med att det har börjat en ny... det e väll kul, me JAG saknar ER! ni är så JÄVLA ROLIGA! Kalle med sina skämt och rappa repliker och "under all nivå skäm" och Caroline med sitt underbara SKRATT. Fyyyy faaaan Caroline, jag förlåter dig aldrig för att du lämnar mig. :) *sarah gråter blod*
Hur som helst, Ni två läser ju inte denhär bloggen, så jag kan ju berätta att jag har köpte GODIS, i from av en hjärt ask med gele hallon o chokoladeeee till Er för att ni är tillbaks på måndag So much i like you!


Pussssss!

Inga kommentarer: