torsdag 6 mars 2008

Va?! Är det redan torsdag?

Min standard dejt på torsdagar heter ju Leif GW Persson, men ikväll (heeela dagen) Har jag varit sjukt trött. Orsak? I took one for the gang last night. Och med det menar jag att jag var bjuden på middag till Erika, gärna en sleep over så vi kunde berusa oss på lite rött. Först var jag benhård, nix. Jag ska hem och sova. Jag vet ju hur trött jag är när det blir sena nätter och alkoholhaltiga drycker, speciellt när mobilen börjar Pipa 05:45 på vardags morgnarna, MEN
nu blev det inte så. Jag "ställde upp" *haha*, och det blev jätte mysigt, alltid så roligt o träffa min lilla Hankmo-tös! Så klart man smuttar "lite" rött och är uppe sent då.

Ville iaf bara säga hej puss och kram till;

Daniel, Conny, Ullis, Sosso, Jessica, Linda, Cattis, Mi, Mamma, Pappa, Tanja och alla andra som jag inte orkar höra av mig till pga av att TIDEN inte finns just nu... Det lugnar ner sig snart, då börjar jag terra Er igen med mail, sms och samtal.

Sov så Sött! I morgon är det fredag, och det är ju, Sarah is in love Day!

Inga kommentarer: