lördag 1 mars 2008

1 mars

Vaknar, hade haft värsta sköna 6drömmen, och blev lite sur när jag slog upp mina blå och förstod att det var just det, bara en dröm. Rullar ur sängen. Hasar mig fram genom köket, sneglar ut genom fönstret och ser att det är regn, grått och trist. Hmmm. Vad kan pigga upp mig då? Lite låtsas sol. Sagt o gjort. 20 minuter under rören och nu är jag full av energi!

Fick ett sms av lillebror i torsdags, han ville ha schlager-fest, haha, MIN lillebror, den kultiverade, han som söker upp såna där konstiga band som ingen hört talas som, vill ha schlagerfest, sagt och gjort. Upp bunkrat med vin, sprit, chips och dipp och salta pinnar. Kanske Conny oxå skulle vilja svänga förbi på lite schlager? Ska ringa honom.

Nu väntar duschen. Sen en 4 meters stor hög med tvätt, puh, jag hatar verkligen tvätt. Städa älskar jag, men tvätt, vilket jävla gissel. När jag blir rik, då ska jag anställa en tvätterska. Eller åka iväg med tvätten till ett tvätteri/kemtvätt. Tips på billiga "tvätterier" mottages mer än gärna.

Puss på Er alla, och förlåt för att jag är så dålig på att ringa/maila/sms:a. Har mycket i huvudet, som vanligt.

OVer and out -

Inga kommentarer: