lördag 15 mars 2008

Lördag, Packa Pappas Kappsäck

Lördag = Schlagerkväll.
Lillebror kommer i vanlig ordning.
Najs. Blir lite god middag innan, och förståss rött till det.

Pappa kommer ikväll oxå, han befinner sig på havet just nu. Han ska hit och hämta min gamla 120´s säng, samt 3 fåtöljer, mitt gamla vardagsrummsbord, gamla tjockis-teven, tevebänken, mitt vackra prinsess-växthus och en massa annat smått och gott. Pappa har ju som sagt köpt ett STORT Hus, så jag ska ha min gamla säng i Mitt Rum som jag får hos Pappa. Ganska bra affär, säljer sängen åt pappa, och sen är det ändå jag som ska sova i den, haha! Älskar min Paps! Han mår lite bättre nu, eller okej, ganska myket bättre efter Bältrosen. Usch, det är det grymmaste jag sett. Och då är jag ju ändå en allergiker, som emellanåt dras med divers utslag o grejjer, här är en bild.... blunda om du är känslig;



*tog bort bilder, enligt Lillebror var det Too Much*




Inga kommentarer: