fredag 2 januari 2009

2009

2009
Ett nytt år har börjat.
2008 slutade gott och 2009 började lika bra och härligt.
Ska försöka mig på en summering av det gångna året lite senare, men nu lite tankar om 2009.
Det känns lite magiskt med nytt år.
Spännande, vad kommer 2009 att erbjuda?
Vilka glädjestunder och vilka sorger kommer möta mig?
Vilka bra och dåliga beslut kommer jag att ta?
Kommer mitt liv att förändras på något sätt?
Kommer de olika mål jag har nås?
Jag har inte avgett några nyårslöften, för dem håller jag ändå inte.
Däremot hoppas jag att nu när ännu ett år har gått att jag skall ha blivit lite klokare,
mer envis och stå fast vid de beslut jag tar,
tro mer på mig själv och vara stolt över mina tankar, åsikter och beslut.
Mer konkreta saker jag hoppas på för 2009 är;
  • Att alla nära o kära får vara friska och lyckliga.
  • Att semestern i februari/mars blir varm och rolig.
  • Att min 30-års kris uteblir!
  • Att få fira min 30 års dag i Paris eller Rom! (Älskling nu vet du!!!)
  • Att få återse mina bästa vänner från "back in the days"; Sosso & Ullis!
  • Hoppas på en lång sammanhängande sommarsemester, 2 veckor i Österbotten & 2 veckor i Skåne och förhoppningsvis en sista minuten resa till nåt intressant land.
  • Ett hälsosammare liv, mer motion och frisk luft!
  • Att få umgås mycket med familj och vänner.

Ja de var väl lite av vad jag hoppas på.

Önskar Alla ett underbart 2009 med mycket kärlek, rolig samvaro och tur!

Kram, S

Inga kommentarer: