söndag 18 januari 2009

Duvungar

Snart så är även denhär helgen till ändo...
Lillebror har varit här sen i fredags, och idag stod han för maten, fixade o trixade och gott blev det! Tack!
Ska strax gå ut på en prommenad, eller prommenad i prommenad, ska trippa iväg till Konsum med Darling... han skulle visst ha nåt därifrån... Fast jag gillar inte Konsum/Coop, jag är mer en Ica-girl. Vet inte varför, men så har det alltid varit. I centrum där jag bor har alltid funnits både en Ica och en Coop, och jag har alltid valt Ica...men idag offrar jag mig och går med min Darling till Coop.

Idag har jag funderat mycket på var alla duvungar finns??? Seriöst, har någon nånsin sett en liten mini bebis-duva? För dom han väll inte födas/kläckas i den storleken man ser dom vara i nu? Ja ni vet, i närmaste park, på plattan, vid centralen och över allt i stan. VAR ÄR BEBISDUVORNA??? Håller dom sig gömda? Kommer mamma Duva och pappa Duva med mat tills dom växt till sig? Var göms dom? I hållor i jorden? I tunnelbanan? På månen? Ni ser, jag har funderat på dethär lite gran idag....

Nu på med långkalsongerna och iväg till Coop-poop!

Kram

1 kommentar:

Mikey sa...

Tjena.
Jag har sett en idag:
http://papamikey.blogspot.com/2009/04/det-ar-sant-dom-finns.html