lördag 3 januari 2009

Country Corner

Som ni kanske vet så äger min Svärmor K en av de finaste o sötaste inredningsbutiker jag känner till. Här kommer lite bilder.
Tyvärr så hade jag inte köpt till något minneskort till den nya kameran, så jag kunde bara ta ett fåtal bilder.
Låt Er inspireras av bilderna från butiken Country Corner samt svärmor & svärfars underbara oas till hem.
Jag är ju ingen fotograf, och dessa bilder sprang jag och "knäppte" precis minuterna innan vi skulle åka hem mot Stockholm, så bilderna är inte speciellt genomtänkta (inte alls), men i alla fall så kan man nog inspireras.




Vardagsrum


Älskar denhär fina Otroligt tunga kandilaber, tror den är fransk, som så fint pryder köksbordet.




Korgar i kökstaket.


Julkulor i glas. I Butiken.





Vy från Butiken.




Vardagsrum, älskar denhär typen av skåp.





När man kommer upp för trappen till våning 2 (av 3) så möts man av bland annat detta.







På ett skåp i matsalen.







Underbart härlig tavla i vardagsrummet.
Finns att köpa/beställa i Butiken.








Svärmor har en docksamling som heter duga, detta är bara ett fåtal av dem.
Hon har till och med ett eget, otroligt sött och sagolikt "Dockrum" för alla dockor.










En oas mellan matsal och hall.









På kökssoffan.












Älskar denhär statyn som står i köksfönstret.













I en hall.











Oas.
















Vy från butiken. Kolla in de snygga tupparna!














Butiken.


















Har ni vägarna förbi Ystad/Glemmingebro/Ingelstorp besök då butiken.
Bara doften i butiken är värt ett stopp!
































Inga kommentarer: