måndag 5 januari 2009

En och en halvdag kvar

Just det. En och en halv dag kvar av jul och nyårsledigheten.
På onsdag är man Back to work. Usch så trist!
Det har gått så himla snabbt, visserligen har jag ju hunnit med en hel del,
jul i skåne, en tripp till Köpenhamn och Helsingör och så den "storslagna" händelsen då min mami och Nisse äntligen (efter 7 års tid) träffade Darlings föräldrar J & K under några dagar kring och på nyår.

....
Darling far fram som ett monster med dammsugaren just nu, vi får lite lunch-gäster om nån timma.
Själv har jag ett berg, och då menar jag verkligen ett BERG av tvätt som väntar på mig. Tänk själv vilken hög det blir av 4 gästers sängkläder och handdukar, samt alla kläder o sånt som man inte orkat/hunnit tvätta nu under julen.

Puss o ha det bra!

Inga kommentarer: