fredag 23 november 2007

Fredag och Tekvoten är fylld.

Har säkert druckit minst 5 koppar (okej 6 då) Te idag.
Har ju min te kopp/termos från Kökskungen som håller te´t varmt i timmar... Var nyss och fyllde på Muggen/Termosen för ...hmmm.... tredje eller fjärde gången, och i min mugg ryms de motsvarande 2 vanliga koppar, men det är ju löjligt lite när man Trycker på Knappen Hett Vatten, kan ju inte vara mer än 1-2 deciliter, så det blir alltid två knapptryck. ...
Idag har jag iaf kört på Liptons Forest Fuits, varvat med nåt Grönt te, de oxå från Lipton.

Va säger Ni?! Det är fredag idag! Känner mig inte speciellt ÖverLycklig... inte sådär som jag brukar på fredagar, you know, Jag brukar ju alltid vara In Love på fredagar.... men idag känner jag mig....*tänker*...... mest trött bara.
Skönt blir det med helg iaf, hade tänkt ta det jätte lungt och verkligen koppla av, städa och sortera och osv.... men Papi ringde, han ska ha sin 48-timmars vila under helgen, och i kväll/natt anländer han Kappelskär vilket betyder att min Far huserar hos mig hela helgen. Nåväl, han är alltid välkommen. Dessutom sms:ade Lillebror att han vill komma hem till mig i kväll. Blir säkert så att det är Tre Män hos mig i helgen... Tror ni jag kan storstäda och soretara och rensa då va??!!! Näää då! Inte en chans!

Nu hinner jag inte skriva mera....
Ska lova att återkomma under helgen...

Puss på Er!

Inga kommentarer: