lördag 17 november 2007

Produkterna

Oki, here goes...
Det här är vad jag använder på morronen...

Tvättar ansiktet med Weleda Mandel Cleansing Lotion for sensitive skin.
Sen smörjer jag in med Apotekets Propyless (för torr hy, som jag alltid får då det blir kallt.)
Dagcreme är LdB Bronze.
Sen är det dags för Loreal Infallible, nyansen är Golden Sun.
Dags för Isadoras Bronzing Powder, Highlighter Bronzer Nr. 44 på kindbenen.
Mascara brukar jag använda en Lyxvarienat avYves Saint Laurent, men nu kör jag ekonomiskt med en prisvärd favorit, LorealVoluminous 4x.
Vit kajalpenna LorealContour Khol på intill övre fransraden.
Isadoras svarta flytande eyeliner i yttreögonvråna.
Ansiktet klart.

I håret, om det inte är nytvättat, som idag då. Börjar jag med att tupera upp det lite, och sprayar med Garnier Fructis Style Body Volume Volumizing Spray på det tuperade områdena, annars använder jag Lee Staffords spray och shinespray.
Avslutar med Björn Axen´s Repair Serum i topparna för glans.
Läpparna får nån lipgloss, varierar från Lancomes, Loreals, Dior och billigare varianter... Idag blev det Dior´s bestseller. ;)

Klar!
Parfymen varierar, är ju som sagt tokig i parfymer, så det är allt möjligt, Hugo Boss, Ralph Lauren, DKNY, osv...
Deo är Niveas Pearl nånting...

Inga kommentarer: