fredag 16 november 2007

Kicks

Lånat från www.kicks.se



"Sköna rutiner
Fem minuter – eller femtio?Alla har vi våra egna små skönhetsrutiner. En del mer, andra mindre. Sarah Jessica Parker har sagt så här om sina:”Varje morgon har jag tio minuter innan jag tar min son till förskolan. Om jag har en finne täcker jag över den, annars får läppglans och solglasögon duga.” Låter lite glamourfattigt, tycker jag! Vilka rutiner har du? Och hur många skönhetsprodukter använder du varje dag?
Det här använde jag i morse:
Lancôme Teint Idole Ultra foundation, YSL Touche Eclat, Dior Five Color palette ögonskugga, L´Oréal true match minerals, Elisabeth Arden bronzing powder duo, Shiseido eyeliner Destert dusk (favorit), Stila dual shadow and liner, Elisabeth Arden Ceramide mascara, Lancôme fever gloss, Toni&Guy finishing shine spray, Dior HydrAction handcreme.
11 st + ansiktscreme, rengöring, shampo och balsam. 15 st totalt. Något fler än SJP alltså…Det är fler än vad man tror. Räkna själv!"



Tror vi testar o gör dethär i morron.... Räkna sina produkter. ;)

Ha en underbar Fredag Allihop!
Det är ju fredag i dag, It means Im in Love, precis som vanligt! :)

Lova Ya! And some I miss.... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

kicks ha kommi hit ti vasa nu å :D