fredag 2 november 2007

Tingeling Status

Sarah Status


Humör
Lycklig!
Glad för att jag slapp vägtull idag, bra med dag före röd dag.

Telefonsamtal
Pappa
Alexander
ISS Mayday
*telefon avstängde under stora delar av dagen*

Dagens Tanke
Vinter. Snart är år 2007 över.

Dagens möte
ISS Mayday

Dagens Dryck
Vatten, men om nån timma går jag över till Rödvin
Dagens Klädsel
Svarta Leggings
Svarta Bronx pumps
Vit tunn tröja
Under
Svart hängselklänning/kjol

Hår Status
Inte riktigt bra...men helt okej.

Dagens "Gjort Hemma"
Vikt tvätt
Sovit

Dagens Ajdå
Glömde min fina nya tredelade silverring på Mayday.
Dagens Kram
Till Ullis & Sosso för att vi hittat varandra igen.
Dagens Inköp
Mitt favorit rosa silverhänge gick sönder för ett tag sen,
och jag har varit så lessen,
så idag gick jag in och handlade ett nytt.
Två böcker.
+ massa mat.
Rödvin.
Vitt linne.
4 halsband (Hm)
Knästrumpor, mönstrade vit/svarta
Strumpisar
Weleda Mandel Cleansing Lotion
(använder ju egentligen Estee Lauder men jag tror den är för stark för mig på vintern. Så vi testar nåt nytt jag och fejjan.
ACO Ansiktskräm 3+3 triplett av fukt och naturliga oljor.
(samma här, använder E.Lauder men jag är ju allergisk mot vintern
så jag testar nåt annat som är "snällare" och fettigare..)

Inga kommentarer: