fredag 2 november 2007

Jamen så är det.







Ajdå.



Jag hann ju lova bilder tills på onsdag. Äsch då, nu höll jag inte vad jag lovade... Kom på det igår kväll, fort som attan fram med mobben, klick klick klick. Alltså kvalité inte så bra, MEN ibland måste kvantitet gå före kvalitet...haha...oftast inte men just nu så...






Lite prylar från vardagsrummet.



Min smak är Min.
Jag är ingen slav under Mode(t),
det jag gillar det gillar jag,
så min Stil är Sarah Stil så inga Raka Linjer eller Fack där jag passar inte, precis som vanligt.










Hylla ovanför Tv:n



(den sitter inte snett, bara jag om är sne/krokig)



Älskar dessa lyktor



Har 3 vita + en vit stor, samt två i rostbrun färg.



Och den stora Vita Lyktan.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Åååh vilka underbara lyktor!!

Kram!!!