lördag 10 november 2007

Lördag



Lördag och kallt som sjutton. Minus 2. Fyyyyy!


Har hunnit med en del.


Papi kom hit i igår morse.


Idag åkte vi iväg till Lidingö och köpte en bil,


en bil som jag ska köra med. Olalalallaaaaa! Lyxigt värre! Papi är Bäst.


Glöm inte bort att Fira er Papisar i morron.




Idag middag med Tre små gubbar från pepperkakelandet... nåja kanske inte Pepparkaks landet, men nästan. Nu blir det nån film... säkert måste jag plåga mig igenom någon sjukt dålig Action rulle.... Pappa och Stefan har nämligen samma usla die Hard- och Steven Seagal smak när det kommer till film, medans jag och lillebror gärna ser nåt psykologiskt och mer konstnärligt.




Dagens tråkigheter - Apoteket som rånade mig på 480 kronor.


Dagens Bästa - Att pappa är här. Bilaffär och en finfin kofta som pappa köpte åt mig.




Dagens låt - Tindersticks - Tiny Tears.




1 kommentar:

Ulrika sa...

Ååh din papi är ju guld värd:)
Hälsa honom från mej;)

Kramiz