torsdag 15 november 2007

Torsdag Afternoon

Keep Cool My Babiiiiz! (som störtsköna Conan O´Brian säger)

Sorry för att jag är upptagen med annat just nu och inte hinner Blogga.
Kanske är jag saknad, eller så inte? Och om jag inte är det så lovar jag att jag ska trotsa till 1000.

Bilen är hemma!
Tog den första gången till jobbet i morse.
Åh We Loved Each Other Ögonblickligen.
Automatlåda är verkligen att rekommendera! Ur skönt!
Bilen måste ju döpas.
Andra bilar har hetat, Skrutten, Berta, Greta och Helge.
Men den här Pärlan behöver ett Ståtligt, ståndaktigt och heroiskt namn. Inget förhastat Pelle Jönsson namn nu. Kom gärna med förslag!

Annars d�
-Ja, jobbet ja.
Det går bra. Tror jag iaf. Vill ni få ett ärligt svar ska ni nog fråga mina kollegor J S L T och C. Jag hoppas då att jag gör allt rätt och är måttligt "fram med Framfossingarna".
Sen att jag är konstig och udda på ett inte så coolt sätt är ju en annan sak. Men men.... Det behövs nog några Sarah:or i Världen för att få lite balans liksom. Balans på att det inte bara finns Övernaturligt vackra, smart och oklanderligt "mitt smink flyter inte ut som ditt utan sitter perfekt även efter 8 timmar"-tjejer utan även sådana som gör sitt yttersta men når aldrig riktigt fram, varken när det gäller kläder, smink eller hår.... det fattas alltid nåt....

Nåja!

Nu är det dags att ta och åka hemåt.
Ska först och skriva kontrakt med mitt bostadsbolag för Parkering, sen hämta upp pappa sen till Carina och sen hem.... Denhär veckan har inte alls gått i nåt Sarah Silverstjärna Tempo. Snarare ett Sarah Är Speedad som en Duracell Kanin som fått uppåttjack... hujja då... Snart helg. Sköööönt!

Lova you all!

Hoppas på att ha fått paket idag när jag kommer hem...
*blinkblink, du vet vem du är och du är Underbar*

1 kommentar:

Anonym sa...

Schabillacken kan väl få namnet Olle eller Börje?!