tisdag 27 november 2007

Mami Mami Mami!!!






Ska snart ka iväg och hämta Mami!


det är alldeles för längesen vi sågs.


Fy vad jag avundas alla er som bor i närheten av era föräldrar.


I juni/juli kramade jag om min mamma senast.


Svängde in och köpte en fin blombukett. Rosor ska det vara åt Mor. Blev en riktigt fin bukett bestående av rosa och röda rosor. Den ska hon få direkt på Arlanda... Man måste alltid Stila lite. ;)


Sen blir den champagne och räkor. En lite försmak för vad som väntar i morron.




Jobbet går väll bra, vill jag påstå. Det fastnar nya saker varje dag. Även om jag kan tycka att Mi Maestro´s uppsyn ibland kan verka uppgiven och håglös - tålamod, learing by doing. Jag trivs hur som helst. Fast idag blev jag lite putt. *haha* Brandalarmet gick, fast inte på vårt våningsplan. Vad menas med det? Är vi inte värda något? Är man tillbaka på gräsrotsnivå? *haha* Spanade efter min vän Brandmannen, men han syntes inte till...




hmmm....


något annat jag kan tänkas plita ner nu när jag ändå är igång? ....


Ja, "ny" bok inhandlad, Sanningen om Maria. Ni vet, Gömda böckerna. Denhär har "Maria" skrivit helt själv utan hjälp av Lisa Marklund. Har inte kommit speciellt långt, efter sömnproblem tycks vara väck. Somnar säkert efter 10 minuter... Skönt. Inga mardrömmar heller. Jag ska vara duktig och uppskatta detta, eller hur. Mitt mål är ju alltid att bejaka dagen, att njuta för stunden. Vara lycklig för att jag är frisk osv... jaja ni vet....




Men nu fokus på Mami!




Puss alla.


Och sorry för att bloggen är så .... tråkig just nu...


Inga kommentarer: