onsdag 18 februari 2009

48

1. WERE YOU NAMED AFTER ANYONE? -
Min pappa ville att jag skulle heta Sarah eller Donna. Mami ville att jag skulle heta Nadja, Erika eller Diana.... Pappa vann väll fajten antar jag.

2. WHEN WAS THE LAST TIME YOU CRIED?
Igår.

3. DO YOU LIKE YOUR HANDWRITING?
Handstil, oh no, och jag som hade 9 i skrivstil i skolan.

4. WHAT IS YOUR FAVORITE LUNCH MEAT?
Meat? Kött? Kyckling, grillad kyckling.

5. DO YOU HAVE KIDS?
Nej.

6. IF YOU WERE ANOTHER PERSON, WOULD YOU BE FRIENDS WITH YOU?
Hell Yeah!


7. DO YOU USE SARCASM?
Ibland för ofta.

8. DO YOU STILL HAVE YOUR TONSILS?
Nej.

9. WOULD YOU BUNGEE JUMP?
Aldrig i livet!!! En gång såg jag när det ena "fotfästet" lossnade, så killen hängde bara fast i en fot.

10. WHAT IS YOUR FAVORITE CEREAL?
Äter inte frukostflingor.

11. DO YOU UNTIE YOUR SHOES WHEN YOU TAKE THEM OFF?
Nix.

13. WHAT IS YOUR FAVORITE ICE CREAM?
Ben & Jerrys, eh vad heter den nu, den med kola o choklad i.


14. WHAT IS THE FIRST THING YOU NOTICE ABOUT PEOPLE?
Ögon, hår, kläder...

15. RED OR PINK?
Rosa!!!

16. WHAT IS YOUR LEAST FAVORITE THING ABOUT YOURSELF?
Oj... Att jag påbörjar 1 miljon saker, men har svårt att fullfölja dem ibland.


17. WHO DO YOU MISS THE MOST?
Mina föräldrar då de inte bor nära mig, samma sak med mina vänner som ej bor nära.

18. DO YOU WANT EVERYONE TO COMPLETE THIS LIST?
Alla som vill!

19. WHAT COLOR TROUSERS AND SHOES ARE YOU WEARING?
Inga byxor. En Blåprickig knälång klänning och jag går inte med skorna på inomhus.

21. WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW?
SVT1´s Uppdrag granskning - fallet om Louise.


22. IF YOU WERE A CRAYON, WHAT COLOR WOULD YOU BE?
Rosa!

23. FAVORITE SMELLS?
Mina parfymer, Sommar och doften av havet.

24. WHO WAS THE LAST PERSON YOU TALKED TO ON THE PHONE?
Darlings pappa Jan.

25. DO YOU LIKE THE PERSON WHO SENT THIS TO YOU?
Yes

26. FAVORITE SPORTS TO WATCH?
Fotboll.

27. HAIR COLOR?
Blond/Guld blond.

28. EYE COLOR?
Ljusblåa.

29. DO YOU WEAR CONTACTS?
Jag kollade min syn för någon månad sedan, jag har Perfekt syn! ;)


30. FAVORITE FOOD?
Kyckling i alla format. Pasta.


31. SCARY MOVIES OR HAPPY ENDINGS?
Gillar mest drama och skräckfilmer.


32. LAST MOVIE YOU WATCHED?
Den nya med Keanu Reeves (Love Him), The Day The Earth Stood Still.

33. WHAT COLOR SHIRT ARE YOU WEARING?
Som sagts, jag har en blåvit prickig klänning, men har en svart kofta på mig.


34. SUMMER OR WINTER?
Summer!

35. HUGS OR KISSES?
Båda, huller om buller!


37. MOST LIKELY TO RESPOND?
??

38. LEAST LIKELY TO RESPOND?
??

39. WHAT BOOK ARE YOU READING NOW?
Väntar på böckerna jag bloggat om i tidigare inlägg.

40. WHAT IS ON YOUR MOUSE PAD?
Har ingen.

41. WHAT DID YOU WATCH ON TV LAST NIGHT?
Uppdrag granskning

42. FAVORITE SOUND(S).
Kan jag inte skriva här...

43. ROLLING STONES OR BEATLES?
BEATLES förståss!!!

44. WHAT IS THE FARTHEST YOU HAVE BEEN FROM HOME?
Canarias/Spanien

45. DO YOU HAVE A SPECIAL TALENT?
Att vara mig kräver talang.

46. WHERE WERE U BORN? Löwenströmska Sjukhus/BB Upplands Väsby


47. WHOSE ANSWERS ARE YOU LOOKING FORWARD TO GETTING BACK?
???


48. HOW DID YOU MEET YOUR SPOUSE/SIGNIFICANT OTHER?
Long story... :)

Inga kommentarer: