måndag 2 februari 2009

Måndag

Måndag.
En av de bloggar jag läser, när jag väl läser andras bloggar är Catyas, ni hittar länk till henne här nere till höger. Hon skriver alltid om "Gnäll måndag". Och vad passar bättre in på mig, funderar på att apa efter henne och helt abrupt döpa alla mina måndagsinlägg till Gnäll-måndag/Hate Monady/ osv... nåja... snart är väll fredagen här igen. Min älskade favoritdag.

Efter en dag på jobbet, ute bland andra varelser, goda och onda, myser jag nu i min trygga lilla vrå. Uppkrupen i soffan. Hörlurarna på. Eddie Vedder - Society i 100 decibel.



Älskling ser en film, Outlander/Highlander/Bajslander I dont know what.... samtidigt ger han mina 38:or zonterapi.
Har faktiskt inget roligt att tilllägga idag... får lov att återkomma.

Har en del på gång dock....

Kram Alla puppies!!!!

Inga kommentarer: