tisdag 3 februari 2009

Ursäkta mitt språk

Men,
JÄVLA SKIT PISS IDIOT BAJSBIL!!!!!!!!!
JAG SKA SKROTA FANSKAPET TILL BIL, JAG HAAAATAR DIG!!!!

I morse, 06:20 när vi gick till bilen, ja men så klart så hade inte motorvärmaren varit igång. F**K!
Vilket i sin tur leder till att låsen på framdörrarna har frusit. Alltså inte dörrarna utan själva låsen, det går inte att få upp. Trots att vi preventerat detta med låsoljor annan skit som uppenbarligen inte funkar.
Killen får svälja sin stolthet och krypa in genom bakluckan. Och som tur är funkar ena bakdörren att öppna, så jag behöver inte krypa in.
Han kör till sitt jobb, och vi tror att dörren/låset skall ha tinat upp. MEN ICKE SA NICKE!!!
Jag höll seriöst talat på att bryta benen av mig när jag i högaklackar, kjol och stor tjock vinterjacka skulle klättra över från baksätet till förarsätet.
Fyfan, ena foten fastnade både här o där vid flera tillfällen, det var en jäkla tur att det var mörkt ute, för annars hade jag nog visat både det ena och det andra för de som stod ute o rökte vid Killens jobb. F**K!
Nåja iväg mot mitt jobb. Fullt ös och fräs på värmen i bilen, känner klaustrofobin göra sig påmind, tänk om jag inte kommer ut???? Och varmt blev det. Fick slita av mig jackan... men väl framme på jobbet, alltså en liten biltur på 10-12 minuter så får jag äntligen upp dörren! Men nu ska jag sitta och vara nervös över att bildörren inte går att öppna när jag ska hem istället. Vet ni vad, då skiter jag i bil-fan och tar pendeln hem istället!

MIN DAG BÖRJAR INTE BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Sorry men....

:D:D:D