torsdag 5 februari 2009

Utmaning...

Catya uppmanar alla att anta utmaningen, den går till såhär;

Gå in i mappen Mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade.


Conny and Sarah
Tog varsin cykel en sen sen höst natt
och cyklade iväg
för köpa fyllemat!
Året är 2007
Jag utmanar de Bloggare som finns länkat här nere till höger;
Ullis
Bea
Sue
Hella
Alex
& Linda som jag inte hunnit länka till ännu
(det var lite nervöst, tänk om det skulle blivi något av alla de 100 tals ego foton som finns sparade, dethär var ändå okej, och jag tror denhär bilden blivit bloggade tidigare...)

1 kommentar:

Helena sa...

Hej Hej!!
Jag hänvisar till ett tidigare inlägg där jag redan tagit utmaningen vid tidigare tillfälle
http://shandeigh.blogspot.com/2009/02/bildutmaning.html
Ha det så bra
/Helena