måndag 16 februari 2009

Tjuvat.. ;)

Det bästa tjejsnacket handlar om: Livet, skvaller, killar, sex, kläder o mode!


Den coolaste är: När allt klaffar och blir precis som man vill.


Plagg jag är mest trött på: Strumpor, räknas det? Jag äger kanske max 5 par strumpor, enda gången jag använder strumpor är när jag är ute och motionsgår.


Plagg jag inte kan vara utan: BH och klackisar!


Jag vill helst ha: Massor jag vill ha, men helst av allt vill jag ha och få en liten yorkie voffe! (hintar, vem fyller år i maj???!!!!)


Viktigaste egenskapen: Ödmjukhet. Självdistans.


Tre bloggar jag gärna läser:

Ullis! uppdatera nu!!! Saknar dina inlägg! Sen varierar det, allt från Hanna Grafs blogg - som är underbar, love her, till små okända bloggar...


Tre bloggare du tycker att du liknar? Jag är unik! Haha!


Vad jag vill veta om andra men inte vågar fråga: Jag frågar det jag vill veta. ;)


Bloggare jag vill veta det om: Som sagt, vill jag veta frågar jag.


Det gör mig mest glad: Min familj, musik, glad samvaro med vänner, rödvin, kärlek, en solig sommar dag. Sommarregn. Att sitta på verandan hos pappa eller på mitt land mitt i natten och det är ljust ute, och man hör fågelkvitter, känna den rena luften och prata om allt och ingenting. Helt enkelt när det doftar SommarÖsterbotten.


Den största orättvisan är: Alla övergrepp mot djur, barn och män och kvinnor och vår jord. (och att inte jag vinner miljoner på Lotto)


Tv-program/serie som jag gillar mest: Desperet House Wifes, Ugly Betty, Grace Anatomy, Fraiser osv.... ja jag erkänner jag gillar måååånga teveserier.


Ord som bäst beskriver min blogg: Osammanhängade, okontinuerlig, ego.


Ord som bäst beskriver mig: Snäll, djup, om sig och kring sig.


Ord som jag skulle vilja att andra beskrev mig med: Djup, mångsidig, snäll och tokig.


Jag vet att jag är kär när: Det pirrar i kroppen, och jag ler fånigt för migsjälv när jag tänker på Honom.


De tre snyggaste killarna i världen: Christian Bale, Keanu Reeves och Eddie Vedder. (och sen några 100-tals till, däribland min Love.)


De tre snyggaste tjejerna i världen: Ojoj så svårt. Ashley Judd, Kate Winslet, Liv Taylor och Helena Christensen.


Replik som får mig på fall: Säg mitt namn tillräckligt många gånger... hihi...


Tre bloggar som jag vill ska gör formuläret: Alla som vill! Ni är Utmanade!!! Hihi!

Inga kommentarer: