torsdag 19 februari 2009

Viva La Vida orden kunde ha varit mina.

Sen en tid tillbaka har jag varit trött och försökt att vara allt på samma gång.
Så mycket man kan göra och borde och vill och mitt i allt så ska man räcka till.
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort.
Dom såg mig som någon annan och jag kände mig som det.
Kvar i nåt jag lämnat, för längesen.
Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låssas som förrut, och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring.
Det fanns en kärlek med den har brunnit ut, du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas till slut!
Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här! I ett sista kapitel som jag har förälskat mig i.



Alla ord: Melissa Horn





Tack Sue!
Du anar inte hur dessa ord omslöt mitt hjärta, att någon annan kan skriva det ens hjärta en gång kanske ville säga.... Helt underbara ord. Tack Sue!

Inga kommentarer: