lördag 4 augusti 2007

Lördag

och jag är lat så... here goes:

  • Solen har gassat och värmt mina solceller
  • Hämtat ut seglar jackan och den vita superkorta jeansjackan
  • Stinsen - Klarade mig från många anfall, alltså shopping anfall.
  • Diablo
  • Ska se Evan den allsmäktige
  • vinyl 107,1
  • Cyklat på min nya snygga cykel
  • Konstaterat att jag faktiskt har universums kortaste Ben. Sad but true.
  • Det är inte roligt att stiga av en cykel och inse att ramen är för hög/ ens ben för korta
  • Haft bästa hårdagen på länge. Love it!
  • Brossan sa jag hade "Sååååå Mycket Håååår, cheeses"
  • Försummat Annika.
  • Längtat till Österbotten.
  • Längtat till Ystad.
  • Längtat till Sommarhuset.
  • Sms:at med Farbror
  • Sovit för länge.
  • Haft ett seriöst snack med en viss A.
  • Beundrat min nya silver cykel

Inga kommentarer: