torsdag 9 augusti 2007

Onödig Information

Idag, inatt, dethär dynget,


är det KONSTENS NATT i Vasa, Finland.


Under mina år i Vasa var det synonymt med krog-hopperi, slamixshots och och spring på stan.




Hoppas Ni får en skön Konstens Natt!




"Konstens Natt i Vasa arrangeras 9 augusti 2007.


Stadens mest populära sommarevenemang görs av över 50 olika aktörer; kulturinstitutioner och föreningar, enskilda konstutövare, professionella och amatörer. På programmet finns närmare 200 aktiviteter, och förutom konstkultur kan man även finna idrotts- och andlig kultur.
Konstens natt i Vasa är en stormönstring av stadens aktivitetsfält. Utgångsläget är att visa upp mångfalden av kulturverksamheter i Vasa. Evenemanget produceras näste helt på talko. För det tackar vi alla medverkande på förhand!"




Nu bjuder jag riktigt på mig själv när jag visar en bild, ett foto på mig själv, ungefär när jag senast besökte konstens natt, det vill säga minst 8-10 år sen.... Sarah kock, svarthårig, lång skinjacka... haha.... alla har vi väll haft mindre lyckade outfits och hår/frisyrer.

Inga kommentarer: