onsdag 1 augusti 2007

Tidsfördriv

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det numret som står här:
17. Conny
40. Jan Banan
37. Htf - Facket
36. Helene
48. Lilian
35. Harry
24. Erika I
66. Papi
72. Samro
54. Mami Jobb
21. Dell Växeln


F: Har du pussat nummer 72?
Haha absolut inte, *haha*

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
När jag slutade på mitt D-jobb och hon överräckte alla presenter åt mig... Hon såg väldigt rörd ut... Söta Helene.

F: När ska du träffa nummer 48?
Ingen aning. Kanske när jag åker och hälsar på min morfar och morbror. ;)

F: Är nummer 54 söt?
Mami = SÅKLART!

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
Oj de kommer jag inte ihåg, det är min Farbror. Men han var en jäkel på att Ge De Bästa Presenterna och gåvorna. Så det måste bli nåt typ.... wooooow sikken stor Nalle Fabbo!!! ;)


F: Hur träffade du nummer 17?
Nummer 17 e min bästa kompis!! ;) Vi träffades när jag va 17 och hade flyttat till ett nytt ställe. Han kom cyklande med en tjej som gick i samma plugg som jag börjat i, de stannade o pratade med "the new kid in town", Conny och jag fastnade direkt för varandra.... Love Ya!

F: Gillar du nummer 21?
Nej. Gillar inte det Företaget längre. PESTEN är bättre, tro mig.

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
Nix.

F: När såg du nummer 72 senast?
på en kryssning för nån månad sen.

F: Har du varit i nummer 66 hus?
Såklart jag har varit i min Papis hus.

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
Ska försöka bjuda hem Erika + man + kids nån helg...här snart.... I hope... ;)

F: Är du nära vän med nummer 37?
Nix

F: Har du gått på bio med nummer 40?
Nej, men vi har sett en massa film hemma...

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
Nix.

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
Mami... med mamma pratar jag om allt... nu just är det mest snack om Huset, eller rättare sagt, sommarhuset... hur vi ska inreda, ska vi bygga bastu, ska vi ha gästhus/bastu på tomten...

F: Känner du nummer 48?
Hon är sambo med min Morbror, Världens Bästa Håkan. :) Och hon såg även till så jag fick två ubersöta kusiner från mammas släkt... Tack! :)

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
Tjejerna i Respan på Dell är alltid jätte söta o goa... så of course Bejbiiis!

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
Dem vet nog inte om varandras existens...

F: Hur länge har du känt nummer 35?
Som jag sa, Hela mitt liv. Det är min Farbor. Min Favorit Fabbo Halla!


F: Har nummer 17 ett förhållande?
Hmmm, Nej.

F: Har du velat slå nummer 40 i ansiktet?
Nej, men vi har en hel del som vi har olika åsikter om, but i still like him alot. ;)

F: Hur träffade du nummer 35?
Som jag sa, Det är min Farbor. Min Favorit Fabbo Halla! Love Ya!

Inga kommentarer: