onsdag 15 augusti 2007

Idag

  • Cyklat
  • Mött upp min Papi vid en lastbrygga vid en stor chokladfabrik
  • Hämtat ut skatten
  • Handlat
  • Shoppat
  • Träffat Erika. Jag skrattar alltid när jag träffar Erika.

  • Tittar jag på Runway och So do you think you can dance
  • Äter salta pinnar med Hollieday dipp
  • Dricker massor med vatten och lite coca cola light

  • Tänk mycket kläder, börjar bli lite mansik
  • Funderat på vilken träningsform jag skulle kunna tycka vara Kul

  • Pratat med Mami som befann sig i sommarhuset. Ååå jag vill dit och inreda!
  • Pappa ringt 3 gånger trots att jag träffat honom
  • Annika ringde och berättade en rolig nyhet
  • Linda ringde och frågade om jag levde
  • Elsa ringde och sökte Madelene - Fel ringning

  • Pinsammaste idag, att jag inte fick i backen. Jäkla växellåda. Kan nån fixa den åt mig!

Inga kommentarer: