måndag 13 augusti 2007

Måndag börjar bra


Startar veckan med lite light-shopping.

Inhandlar följande saker;


  • STOOOR Guldspegel, helkropps. Spanade in den i lördags. Och det är `Pappa betalar´ som gäller. *hehe*

  • Hårspray

  • Bodylotion

  • Deo

  • Cykellås

  • Cykelfot


Sen har även avin för mina ROSA GLITTRIGA pumps kommit. Ååååå jan inte klockan bli 1600 så jag kan slänga mig på cykeln och trampa iväg och hämta ut dem!!!! JAg är totalt In Love med dom. Come to mama!


Helgen som gick...... vad kan jag säga.... skulle ta det lungt....men icke sa nicke. Blev rödtjut och dans i vardagsrummet. Blev även filmad i smyg när jag gjorde nummer ett på toan... Jäkla muppar! Pinsamt värre oxå, för jag hade vita kläder på mig, och hade för EN GÅNGS SKULL inte svarta undies utan hudfärgade... äger typ bara en BH och en string i just hudfärg/beige så himla äcklig färg.... nåja..... jag ska förstöra bandet så det gör ju inget.... Grrrrr! Mitt sällskap däckade ganska tidigt, så det blev enmanna fest på balkongen för mig. Telefonräkningen lär heta duga...blev några utlandssamtal till min Darling Mi. *love ya* Samt andra underbara praliner.
*love ya too*


Puss på er alla. Hoppas Ni får en underbar vecka!



Inga kommentarer: