onsdag 15 augusti 2007

Its a done deal....

Denhär Drömmen är så fiiiin! Skuren precis som jag vill ha det. Älskar Den!
Shorts.

Ja varför inte va? Snyggt med ett vitt linne till... eller en tee med nåt coolt tryck...







Söt ROSA strandklänning, i, höroch häpnad det nostalgiska materialet Frotté´!






ROSA tubklänning. Tyckte den var söt.



Solhatt är viktigt när man är rädd om sin Gyllene Man.


Brunt blir snyggt när man är blond/Cendre färgad i kaluffsen.









Armband kan man inte ha för många av.
Härliga klänning/tunika.





Addidas, (eller är det Adiddas? Pinsamt jag vet inte)

Vit/Rosa








Guldig kuvertväska, man bör ha ett antal färger att variera med.

Hmmm,

jag har svart, svart/glittrig, lila och gul...kanske nån mer kommer inte ihåg.











Fiiin fin svart satin klänning, love it!





Gillar det gammeldags-aktiga stuket på denhär blusen.











Jag kan se mig själv spela tennis i denhär, kan du? hihi!

Dethär var alltså lite grejjer jag fyllt på min redan....iiii...sprängfyllda garderob med.... ;)
Im not sick...

Inga kommentarer: