fredag 3 augusti 2007

Ointressant fakta om Tingelingen








Vad får mig att känna total lycka?


- Total lycka? Det kan vara nånting så materialistiskt som ett par nya skor, ett lipgloss eller dendär klänningen i rosa, men Total Lycka är oxå när Kärleken finns hos mig, den man känner från Sanna vänner, familj och Loved Ones, Den Sanna kärleken som inte kväver eller kräver utan bara är ovillkorslös. Och jag måste säga att ett sommarregn och doften av det kan göra mig lycklig.... Och MUSIK ger mig enorma lyckorus.




Vad förvånar mig mest i mitt vuxna liv?


- Att mamma hade rätt i så mycket om allt det hon tjatade om när man va Trotsig Tonåring. :) Samtidigt blir jag ständigt förvånad över hur vuxna människor beter sig illa. Tillexempel inför sina barn osv.... Att vissa aldrig mognar.




Mitt liv skulle bli lättare om..?


- Om jag vunnit lite pengar, eller om jag kom på en affärsidee som gjorde att jag inte behövde tänka på ekonomin utan kunde börja plugga direkt.




Hemlig last att komma med?


- Nog har jag laster alltid. Var ska vi börja? Men nån hemlig.... vi låter den förbli hemlig.




Oanad talang att visa?


- (vänta, frågar min bror)


min bror säger att jag har en talang för inredning...samt socialkompetens


(Fuck, jag har nog ingen talang vaddå inredning o socialkompentens...kom han inte på nåt bättre....)




Världens viktigaste fråga nu?


-Definitivt alla frågor som rör miljön.







När drar du en vit lögn?


-När jag vet att sanningen skulle göra för ont...






Vilket var första jobbet?


Att plocka flyghavre. Vilket jag gjorde med stil i snygga mockakängor och brun filthatt.




Vad är det bästa som kan köpas för pengar?


-Frågar Ni det av en Shopoholic??? Kan jag inte svara på....




Vilken egenskap är du mest nöjd med?


- Ärlighet




Mitt bästa köp?


- Kan jag inte svara på heller... hmmmm, måste jag välja nåt... hmmmm.... kanske nån lykta som jag e speciellt kär i. Eller mitt resväske-köp eller.... I just Dont Know.




Vilken pryl kan du inte vara utan?


- Laptopen, mobilen, mascara, parfym... massor jag inte VILL vara utan.




Vad bjuder jag på om jag får oväntat besök?


- Ingen får komma objuden. Te.




Vad får dig att vilja ligga kvar i sängen?


- När jag e på goshumör. Eller när regnet öser ner och vädringsluckan är öppen och jag kan blunda o lyssna till alla dropparna....




Vad jag är mest stolt över i mitt liv?


- Att jag är den jag är och att jag slutade röka för två år sen. (3 år i feb.)
Och förståss min familj för att Dem är så underbara allihopa.
*love*

Inga kommentarer: